Heb je vooral een praktische vraag, neem dan gerust contact op. Herken je klachten zoals hoofdpijn, duizeligheid, leesproblemen, visuele onrust of belasting bij focussen, dan is een intake meestal de meest logische eerste stap.
Tijdens een intake wordt rustig gekeken wat er speelt, hoeveel belasting er is en welke vervolgstap passend is.